Our website has detected that you are using an outdated browser. you will not be able to access all the information on this site. We recommend that you use a recent browser such as:
Hide forever
Close

A win-win partnership

Everyone knows that Olympique Lyonnais has been one of France's best football clubs in recent years.

A major event for the club in recent years has been the construction of a new stadium in Saint-Priest, in the suburbs of Lyon, called Groupama Stadium.
Previously, OL played its matches at the Gerland stadium, a beautiful, listed stadium that had become too old and small for OL.

Objectifs Animation et partenariat

Objectifs du client : Booster les ventes de la tribune Familles (virage sud) du stade de Gerland. Faire la promotion des restaurants Quick de la région, Quick étant un des partenaires majeurs de l'OL.

Promotion L&H a mis à disposition de l'OL deux bornes de jeu installées sur la plateforme permettant d'accéder à la tribune Familles. Les supporters jouent à la borne en scannant leur billet de match. Ils peuvent jouer avant le match ou pendant la mi-temps. Une seule chance par supporter. Les supporters peuvent gagner des T-shirts brandés aux couleurs de l'OL et des repas gratuits chez Quick.

Are you a sports club? CONTACT US!
Our case studies